بازار پخش پارچه متقال صادراتی

پارچه متقال صادراتی کیفیت بالایی دارد و به فراوانی توسط تولید کنندگان در کشور تولید می شود که به جهت کیفیت بالایی که دارد مورد پسند مصرف کنندگان خارجی نیز می باشد، بازار پخش پارچه متقال صادراتی این محصول را با قیمت ارزان در اختیار خریداران و تاجران این محصول قرار می دهد.

بازار پخش پارچه متقال صادراتی

معرفی کاربردهای مختلف پارچه متقال

معرفی کاربردهای مختلف پارچه متقال

پارچه متقال کاربرد های مختلفی دارد این نوع پارچه برای گرد گیری و نظافت منزل، ساک دستی، کفن، اپیلاسیون، کیسه و لحاف و تشک به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

این پارچه به جهت اینکه پرز نمی دهد، نفوذ پذیری زیادی برای آب دارد و همچنین بسیار نرم و لطیف است برای گردگیری بسیار مناسب است و می توان با استفاده از این نوع پارچه به خوبی وسایل مختلف را گردگیری کرد بدون اینکه لکه و یا آلودگی بر روی آنها باقی بماند.

پارچه متقال نرم برای ساخت بوم نقاشی و برا تهیه ساک دستی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل طبیعی بودن هیچ زیانی برای محیط زیست ندارد و بر این اساس کاربرد فراوان این محصول هیچ مانعی ندارد.

کاربرد این محصول برای تولید ساک دستی مورد استقبال مصرف کنندگان می باشد زیرا این نوع پارچه مقاومت بالایی دارد و می تواند وزن بالا را تحمل کند و هلاوه بر این به دلیل کیفیت چاپ پذیری بالای این محصول می توان بر روی آن طراحی های زیبا چاپ کرد و بار ها ان را شستشود داد بدون اینکه رنگ دهی داشته باشد.

این محصول به فراوانی در آرایشگاه ها برای اپلاسین مصرف می شود زیرا به دلیل طبیعی بودن حساسیت ایجاد نمی کند، و برای سلامتی پوست مشتریان آرایشگر ها این پارچه را انتخاب می کنند، این محصول در تولید لحاف و تشک نیز به کار گرفته می شود و همچنین به دلیل استحکام مناسبی که دارد در تولید کیسه های برنج نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز توزیع پارچه متقال کتان عمده

مرکز توزیع پارچه متقال کتان عمده

مرکز توزیع پارچه متقال کتان این محصول را به صورت عمده و در تناژ بالا با قیمت ویژه و ارزان در مناطق مختلف کشور پخش و توزیع می نماید و به دلیل عرضه محصولات با قیمت ویژه و ارزان مورد استقبال خریداران عمده صنایع مختلفی می باشد.

با توجه به اینکه پارچه مانتویی متقال بسیار مورد توجه صنایع تولید کننده لباس است از فروش بالایی بهره مند می باشد، فروش پارچه مانتویی باکیفیت از طریق سایت ما با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد و مشتریان عمده می توانند به راحتی اطلاعات لازم را د. مورد قیمت و کیفیت این محصول به دست آورند و همچنین آن را ثبت سفارش نمایند تا برای آنها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما