مرکز تولید متقال 240 گرم

مرکز تولید متقال 240 گرم یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه تولید و ارائه انواع منسوجات به شمار می‌ رود، که محصولات خود را برای تامین نیاز بازارهای داخلی و صادرات به بسیاری از کشورهای مختلف در اندازه ها و کیفیت های گوناگون تولید و روانه بازار می کند.
قیمت مناسب انواع متقال ۲۴۰ گرم، کیفیت برتر محصول ارئه شده، تامین نیاز استفاده کنندگان در اندازه های دلخواه و مواردی نظیر آن را می توان از ویژگی های این مرکز به شمار آورد.

مرکز تولید متقال 240 گرم

آشنایی با مراحل تولید متقال 240 گرم

آشنایی با مراحل تولید متقال 240 گرم اگر آشنایی با مراحل تولید متقال ۲۴۰ گرم برای شما نیز جذاب و دوست داشتنی می باشد، در ادامه با ما همراه باشید، تا هر کدام از مراحل تولید این محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

  • تهیه مواد اولیه: شرکت های تولیدکننده انواع پارچه متقال معمولاً الیاف مورد استفاده در خط تولید خود را در دوک های مناسبی تهیه می‌ کنند، که امکان قرارگیری آن در دستگاه های تولید کننده پارچه وجود دارد. دوک های حامل الیاف، در اندازه های بزرگ و کوچک تولید می شوند که می توان از آنها در خط تولید مکانیزه و دستی استفاده نمود.
  • بافت پارچه: دومین مرحله از تولید متقال ۲۴۰ گرم، قرار گیری الیاف پنبه و روی هم به صورت تار و پود می باشد.
    در این مرحله دستگاه مکانیزه الیاف را به صورت تار و پود بر هم می تند تا بهترین نوع پارچه متقال در آن سر دستگاه تولید شود. باید توجه داشت که، مقدار فشردگی بافت پارچه متقال، بر اساس گرماژ این نوع از پارچه و همچنین نوع الیاف به کار رفته در خط تولید آن مشخص می شود.
  • بسته بندی و خروج از خط تولید: مرحله پایانی تولید پارچه متقال، جداسازی پارچه های تولید شده از دستگاه بافنده و قراردهی آنها در اندازه های مشخص برای ارائه به استفاده کنندگان این نوع از پارچه می باشد.
    در این مرحله معمولاً کارکنان قسمت بسته بندی با بررسی پارچه های تولید شده از کیفیت و انسجام بافت آن نیز اطمینان کافی را حاصل می کنند.

مرکز پخش پارچه متقال کفنی

مرکز پخش پارچه متقال کفنی مرکز پخش پارچه متقال کفنی، به عنوان یکی از مجموعه های شناخته می شود که انواع متفاوت پارچه متقال ارزان و با کیفیت را برای مصارف داخلی و تامین نیاز تجار صادر کننده، در ابعاد مورد نیاز استفاده کنندگان تامین می نماید.
باید یادآور شد که مرکز پخش پارچه متقال کفنی آماده عقد قرارداد با شرکتها و مصرف کنندگان عمده این محصول، برای تامین نیاز آنها در طول سال نیز می باشد.

همچنین مجموعه شرایط ویژه ایران نیز پدید آورده است تا صادرکنندگان پارچه لباس و سایر خریداران انواع پارچه بتوانند سفارش خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق همین مجموعه در اندازه های دلخواه و با کمترین قیمت ممکن سفارش داده و در اختیار داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما