توزیع کنندگان پارچه متقال سفید

متقال نوعی پارچه پر کاربرد می باشد که سالیان زیادی است که در بسیاری از محصولات از آن استفاده می گردد. این پارچه به صورت بافته شده سنگین می باشد و برای ساخت چادرهای مسافرتی، کیسه هوا، بادبان قایق و غیره از آن استفاده می شود. متقال به دلیل لطافت، استحکام و رطوبت گیری خوب آن، برای امور نظافت و گرد گیری بسیار مناسب می باشد. مجموعه ما از توزیع کنندگان پارچه متقال سفید میباشد و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می نماید.

توزیع کنندگان پارچه متقال سفید

چند نکته درباره الیاف پارچه متقال

چند نکته درباره الیاف پارچه متقال همان طور که اشاره شد پارچه متقال به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارا می باشد، در بسیاری از ‌موارد نظافتی و بسیاری از محصولات، محصولی کاربردی می‌باشد. الیاف پارچه متقال به گونه ای می باشد که در هنگامی که این پارچه خیس می شود، مقاومت آن به طور میانگین به ۱۰ الی ۲۰ برابر بیشتر از پارچه خشک می رسد. پارچه متقال خنک بوده و همچنین سبک و مقاوم می باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، پارچه متقال سفید در تولید بوم های نقاشی در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه همچنین در تولید فیلتر هوای خودرو رونیز کاربرد دارد. استفاده پارچه متقال در تولید ملافه های بیمارستانی، تهیه و دوخت انواع ساک دستی و … هم از موارد دیگر کاربرد این پارچه می باشد. پارچه متقال کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد که در این متن به برخی از آنها اشاره شد.

پارچه های متقال در انواع مختلف پنبه ای، کتان و الیاف مصنوعی تولید و عرضه می شوند و برای موارد مختلف به کار می روند. مجموعه ما همچنین از عرضه کنندگان پارچه مانتویی در انواع مختلف می باشد. قیمت پارچه متقال نیز با توجه به کیفیت ساخت آنها تعیین می شود و در کشور ما انواع پارچه متقال با کیفیت و درجه یک تولید می‌گردد که جهت مصارف داخلی و همچنین جهت صادرات به کشورهای مختلف، تهیه و عرضه می گردد.

عمده فروشی پارچه متقال ارزان

عمده فروشی پارچه متقال ارزان مجموعه ما در زمینه فروش عمده پارچه متقال ارزان فعالیت دارد. برندهای نیک بافت یزد و کاپیتال تکس از برند های عرضه شده در مجموعه ما می باشند. کیفیت بالای محصولات ما باعث شده است تا بتوانیم رضایت مشتریان عزیز را حاصل نماییم. قیمت مناسب، کیفیت بالا و ارائه خدمات بهتر از اصول کاری این مجموعه میباشد و به همین سبب توانسته‌ایم علاوه بر تامین بازار داخلی در بازارهای جهانی نیز حضور یابیم و این محصول را به کشورهای دیگر صادر نماییم. مشتریان عزیز جهت مشاهده و خرید از محصولات ما می‌توانند به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجموعه مراجعه نمایند.

2

  1. سلام و عرض ادب. این نمونه کارهایی که تو پیج گذاشتین رو موجود دارین؟ فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

    • سلام خانم ادهم
      برای دریافت اطلاعات این چنینی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما