مراکز تولید پارچه متقال ایرانی

صادرات عمده پارچه متقال ایرانی که به کشورهای همسایه فرستاده می شود. این پارچه که پارچه ای نخی است که پنبه بیشترین تار و پود آن را شکل می دهد. مقاومت و دوام بالای دارد و ظاهر ابن پارچه بسیار زیبا و شیک می باشد و این پارچه بدون رنگ و چاب به بازار وارد می شود و در مصارف پزشکی ‌که به عنوان باند و گاز ها استفاده می شوند در تولید انواع لباس های فرم شرکتی و اداری، روپوش های بیمارستانی و ددر انواع روسری ها به کار نی رود.

مراکز تولید پارچه متقال ایرانی

راهنمای خرید بهترین نوع پارچه متقال ایرانی

راهنمای خرید بهترین نوع پارچه متقال ایرانی برای خرید بهترین پارچه متقال ایرانی که معیارهای مختلفی دارد ازنظر جنس، عرض، نمره نخ و کاربرد متفاوت دارند. این پارچه که از خانواده کرباس می باشد خرید و فروش این محصول در بازار عمده فروشان به فروش می رسد.

این پارچه که قابلیت جذب بالای دارد و بدون هیچ پز دادنی طرفدران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. در کارخانه ها کاربردهای گوناگونی دارد این محصول و به صورت های مختلفی در اختیار خریدران قرار می گیرد.

تار وپود این محصول که از نخ و پنبه تولید شده بسیار نرم و لطافت خاصی دارد و برای گردگیری ها نیز از آن استفاده می کنند. این پت په که انواع گوناگونی و خصوصیات مختلفی دارد در کاربردهای مختلفی به کار می رود.

این پارچه که به صورت عمده و خرده خرید وفروش می شود و قیمت آن بستگی به کیفیت و نوع بافت آن دارد. پارچه متقال 200 گرم که نرم و لطیف بوده بسیار خنک بوده و خواب راحتی را می توان با آن تجربه کرد‌.

این پارچه که به راحتی اتو می شود و دوخت و دوز با آن راحت است این پارچه که رطوبت و خیسی را به خوبی جذب می کند و نازک و ظریف است و مقاوم و استحکام خاصی دارد.

سفارش عمده پارچه متقال تمام پنبه

سفارش عمده پارچه متقال تمام پنبه پا چخ متقال تمام پنبه ای که از پنبه درست شده است با کیفیت ترین نوع متقال در آن وجود دارد. پارچه متقال پنبه ای دارای کاربردهای فراوانی است. می توان در تولید کیف، کفش، انواع پوشاک و کالای خواب از آن استفاده کرد.

پارچه متقال پنبه ای به وسیله ی نساجی های تولید کننده در شهرها تولید می شود. با مراکز معتبری که در کشور وجود دارد می توان با عرضه کنندگان پارچه مانتویی این محصول را در سراسر کشور عرضه و توزیع کرد.

توزیع کنندگان این محصول را با توجه به هزینه های تولید قیمت بسیار مناسب را برای خریداران در نظر گرفته است. کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و از لحاظ تجاری یک کالای بین المللی و وارداتی محسوب می شود.

پارچه متقال ایرانی را می توان باکیفیت بسیار مناسب خریدراری کرده و به دلیل حذف واسطه ها و افراد سودجو تخفیف های خوبی دارد. با فروش و سفارش عمده و مستقیم این محصول باعث کاهش تورم می گردد و کاهش قیمت ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما