تولید کنندگان پارچه متقال صنعتی

پارچه متقال صنعتی به عنوان نوعی پارچه مرغوب شناخته می‌ شود که برای بافت آن از الیاف های نخی و متراکم استفاده می گردد و از نظر کیفی دارای برتری هایی نسبت به سایر گونه‌ های پارچه‌ های متقال می باشد. تولیدکنندگان پارچه متقال صنعتی امروزه تولید این نوع از پارچه را طبق نیاز بازار ها انجام می دهند و تمامی گونه های این نوع پارچه تولید می‌ شود.

تولید کنندگان پارچه متقال صنعتی

شناخت خصوصیات پارچه متقال صنعتی

شناخت خصوصیات پارچه متقال صنعتی پارچه های متقال از نوع پارچه های شناخته شده هستند که معمولاً همه ما با آنها آشنایی های لازم را داریم اما در اینجا به برخی از خصوصیات و ویژگی های این نوع از پارچه ها به منظور آشنایی بیشتر پرداخته می شود.

از مهمترین ویژگی هایی که پارچه‌ های متقال بدون استثنا آن را دارا هستند این است که برای بافت آنها از الیاف های تمام پنبه استفاده می گردد و تمامی قسمت های این پارچه ها با استفاده از همین الیاف ها بافته می‌ شوند.

مورد دیگر این است که معمولاً پارچه های متقال از ضخامت خوبی برخوردار می باشند و هر گاه سخن از پارچه متقال به میان می‌ آید معمولاً ما به یاد کلفت بودن آن می‌ افتیم؛ اما واقعیت این است که پارچه های متقال در مدل های مختلف ‌بافته می شوند که از نظر میزان ضخامت و میزان لطافت ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند، همچنین تراکم بافت آنها متفاوت می‌ باشد و همین تفاوت‌ ها است که سبب شده است از آنها به شکل های مختلفی استفاده گردد؛ به طور مثال پارچه های متقال برای لوازم خواب بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند و از آنها بیشتر برای ملحفه استفاده می گردد.

نکته دیگری که در خصوص این پارچه‌ ها صادق است این است که معمولاً در حالت کلی در دو نوع ساده و طرح دار تولید می شوند اما نوع ساده آن ها بیشتر تولید می‌ شود و در تولید لوازم خواب هم کاربرد های بیشتری دارند.

خرید عمده پارچه متقال عرض 3 متر

خرید عمده پارچه متقال عرض 3 متر از پرکاربردترین انواع پارچه های صنعتی که بسیار در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند می توان به انواع پارچه متقال نخی شاره که صنعت تولید آن در کشور ما موجود است و با تولید انبوه مدل های گوناگون این پارچه علاوه بر عرضه آنها در بازارهای داخلی و تامین نیاز کشور به این نوع از پارچه ها امروزه صادرات پارچه متقال به بسیاری از کشورهای خارجی نیز انجام می‌ پذیرد.

به طور مثال صادرات پارچه مانتویی متقال و سایر گونه های آن بسیار در دستور کار قرار می‌ گیرد خرید عمده پارچه متقال عرض 3 متر به طور گسترده و کلی انجام می‌ پذیرد و به این ترتیب خرید آسان آنها به صورت برای تمامی خریداران فراهم شده است.

2

    • سلام همراه عزیز
      بله برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما