بازار عرضه پارچه متقال کیلویی

جهت خرید عمده پارچه متقال کیلویی به به مرکز توزیع کنندگان پارچه ملحفه ای مراجعه نمایید، پارچه ی متقال از جمله پارچه هایی است که در عین نرم بودن از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است و به همین دلیل این پارچه به عنوان پر کاربردترین پارچه ی نخی شناخته می شود و از آن هم برای تولید پدهای اپیلاسیون و ناخن و همچنین پدهای پاک کننده آرایش و هم برای روتختی های هتلی استفاده می شود.

بازار عرضه پارچه متقال کیلویی

کاربرد پارچه متقال برای اپیلاسیون

کاربرد پارچه متقال برای اپیلاسیون پارچه متقال از جمله پارچه های نخی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد و یکی از کاربردهای این پارچه استفاده از آن به عنوان پد اپیلاسیون می باشد زیرا الیاف تشکیل دهنده ی پارچه متقال از پنبه طبیعی هستند و در نتیجه این پارچه در هنگام اپیلاسیون کردن هیچ آسیبیبه پوست بدن وارد نمی کند.

یکی دیگر از مواردی که سبب استفاده از پارچه ی متقال در حین انجام کارهای مو زدایی مانند اپیلاسیون می شود این است که این پارچه به علت پنبه ای بودن دارای تار و پود محکمی است و در نتیجه در هنگام کشیدن تار و پود آن سست نمی شوند و ماده ی اپیلاسیون به راحتی از روی پوست بدن برداشته می شود.

پارچه های متقال به علت طبیعی بودن الیاف دارای قدرت جذب آب خوبی هستند و به همین دلیل از این پارچه ها پس از انجام اپیلاسیون و هنگام شستن پوست بدن به عنوان حوله نیز استفاده می شود و این پارچه های اپیلاسیون همگی به صورت کاملا استریل شده به فروش می رسند.

پارچه ی متقال از جمله پارچه هایی است که در متراژهای مختلف و در عرض های گوناگون تولید می شود و پارچه های متقال مخصوص اپیلاسیون معمولا عرضی حدود 80 سانتی متر دارند اما پارچه تشکی متقال دارای بیشترین عرض می باشد و عرض آن حدود 3 متر است.

به علت این که پارچه متقال از پنبه تهیه می شود ممکن است که دچار چروک شود اما این پارچه بسیار خنک می باشد و لباس های تهیه شده از آن برای فصل تابستان بسیار مناسب می باشند و همچنین این پارچه جزء آن دسته از پارچه هایی است که در اثر شست و شو و اتو کردن مداوم دچار پرز نمی شود.

فروشندگان پارچه متقال لباس

فروشندگان پارچه متقال لباس پارچه متقال مناسب برای دوخت لباس با پارچه های متقالی که برای دوخت پد و یا رو تختی مورد استفاده واقع می شوند متفاوت است و این پارچه معمولا کیفیت بالاتری نسبت به سایر پارچه های متقال دارد و در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد و جهت سفارش پارچه متقال لباس و اطلاع از قیمت این پارچه به وب سایت فروشندگان پارچه متقال مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما