بازار فروش پارچه متقال خام

پارچه متقال خام در واقع همان پارچه های متقالی هستند که رنگ سفیدی دارند و معمولاً از آن ها برای مصارف معمولی مانند آستر لحاف و تشک استفاده می‌کنند اما پارچه متقال خام با توجه به ظاهر ساده آن خصوصیات و ویژگی های آن منحصر به فرد است و نسبت به سایر پارچه هایی که از الیاف مصنوعی تولید می‌شوند دوام و ماندگاری بیشتری دارد. ویژگی‌های خاص و کاربردی بودن این پارچه باعث شده است تا بازار فروش پارچه متقال خام از قدیم‌الایام تاکنون پر فروش باشد.

بازار فروش پارچه متقال خام

ویژگی های مهم پارچه متقال خام

ویژگی های مهم پارچه متقال خام پارچه متقال جزو یکی از تولیداتی است که در دستور کار صنایع نساجی قرار می‌گیرد و برای تولید پارچه‌های متقال روش های مختلفی استفاده می شود و همچنین پارچه های متقال از الیاف مختلفی شامل الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شوند که جنس الیاف به کار رفته در این پارچه ها، ویژگی های آن ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به طور کلی پارچه متقال خام یک پارچه خنک است که مرغوب ترین نوع آن از جنس پنبه تولید شده است. اما این پارچه وزن زیادی دارد. پارچه متقال خام در واقع همان پارچه کرباس است که معمولاً در گردگیری ها استفاده می شود اما این پارچه نسبت به نمونه‌های معمولی کرباس ها جنس لطیف تری دارند که این موضوع باعث می‌شود پوشاک ساخته شده است آن حس بهتری را در افراد ایجاد کنند.

مهم ترین ویژگی پارچه متقال خام این است که پرز نمی‌دهد. از همین جهت به هیچ عنوان این پارچه دچار پوسیدگی نمی‌شود. پارچه متقال جذب رطوبت فوق العاده بالایی دارد و نیز پس از مرطوب شدن مقاومت آن دو چندان می‌شود.

این پارچه به دلیل نازک بودن خنک است و می‌توان آن را برای ساخت پوشاک تابستانی استفاده کرد و نیز این پارچه به راحتی اتو می شود و دوخت بر روی آن نیز قابل انجام است و می توان انواع اقسام طرح ها را بر روی سطح این پارچه چاپ کرد.

مرکز تولید پارچه متقال سفید

مرکز تولید پارچه متقال سفید پارچه های متقال امروزه در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند اما اصیل ترین گونه از این پارچه ها داری رنگ سفید است و به پارچه متقال سفید پارچه متقال خام نیز گفته می شود که از آن برای ساخت آستر تشک و لحاف و یا در روند اپیلاسیون استفاده می شود.

مرکز تولید پارچه متقال سفید در واقع پخش کننده پارچه ملحفه ای محسوب می‌شود که محصولاتش را سعی دارد بدون نیاز به حضور هیچ واسطه ای به دست مصرف کنندگان برساند. اعتبار مرکز تولید پارچه متقال سفید جزو یکی از مهمترین معیارهای تشخیص کیفیت این محصول به حساب می‌آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما