توزیع پارچه متقال سفید متری

پارچه متقال سفید متری یک نوع پارچه نخی است.پارچه متقال به دلیل پرز ندادن و جذب رطوبت برای گرد گیری وسایل خانه و نظافت بسیار مناسب است.متقال پارچه ای خنک،سبک و محکم است.پارچه متقال به راحتی اتو میشود و خاصیت مهم آن نرم بودنش است.همچنین دوختن این پارچه بسیار راحت است.این پارچه یکی از انواع پارچه هایی است که در صنعت نساجی تولید می شود.این پارچه کاربردهای مختلف و متنوعی دارد و جنس آن از پنبه است.این پارچه جز خانواده پارچه های کرباس بوده ولی نسبت به آن نرم تر است.

توزیع پارچه متقال سفید متری

وزن پارچه متقال اغلب چگونه است؟

وزن پارچه متقال اغلب چگونه است؟ پارچه مرغوب که خاصیت متقال است و در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارد.پارچه متقال به دلیل زیبایی و ساده بودن آن طرفداران زیادی دارد. در زمان قدیم به دلیل نبودن تکنولوژی این پارچه فقط به رنگ سفید تولید میشد ولی امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه میشود. از جمله ویژگی هایی که پارچه متقال دارد می توان به مواردی اشاره کرد که عبارت اند از: وزنی سبک،ندادن پرز،دوختی راحت،قابلیت انواع چاپ،اتوی راحت و…پارچه متقال استفاده های زیادی در ساخت بادبان های قایق،چادر مسافرتی،پوشاک، ساک دستی و… دارد.

پارچه متقال که در بالا اشاره شد دارای انواعی است که یکی از آنها متقال پنبه است.پارچه متقال پنبه قابل اشتعال است و زمانی که این پارچه خیس شود مقاومت آن بالاتر از زمانی است که پارچه خشک است. یکی دیگر از انواع پارچه متقال پارچه متقال کتان است که کتان نوعی از الیاف طبیعی است و از پنبه بسیار مقاوم تر است پارچه کتان زود چروک میشود و این خاصیت در پارچه متقال پنبه ای نیز دیده می شود. متقال کتان پارچه محبوبی است که همیشه مورد توجه هنرمندان حرفه ای قرار دارد. متقال الیاف مصنوعی نوع دیگری از پارچه متقال است که از الیاف مصنوعی ساخته شده یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است.این الیاف دارای وزنی سبک،مقاوم در برابر آب و پوسیدگی است.

نرخ پارچه متقال تمام پنبه

نرخ پارچه متقال تمام پنبه تولید پارچه ملحفه ای که نوعی دیگر از این پارچه است که هرکدام از این پارچه ها از مواد مختلف و ترکیبات شیمیایی ساخته شده است. پارچه های طبیعی که شامل پارچه های ابریشمی و پشمی هستند که ساخت آن ها حیوانی است یا این پارچه ها منشا گیاهی دارند.پارچه متقال رطوبت را به خوبی به خود جذب میکند و همچنین زنان خانه دار از این پارچه استفاده های زیاد همچون گرد گیری می کنند زیرا که باعث تمیزی بسیار میشود. قیمت این پارچه بسیار مناسب بوده و دارای مراکزی هست که به تولید این پارچه می پردازند همچنین دارای شرکت هایی در ایران هست که برای خرید آن می توان به صورت آنلاین و با استفاده از کارشناسانی که در آنجا مشغول به کار هستند و شما را راهنمایی میکنند که خریدی لذت بخش داشته باشید اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما