توزیع کننده پارچه متقال پنبه ای

در اشاره به یکی از انواع پارچه که بیش از همه مورد توجه و کاربرد واقع شده، می توان پارچه متقال پنبه ای را نام برد که حاوی حد مناسبی از لطافت است. این پارچه معمولا برای دوخت ملحفه استفاده شده و گاها مانتو و روپوش پزشکی را هم توسط آن تولید می کنند. اکنون اگر تصمیم به تهیه پارچه متقال باکیفیت گرفته اید، با مراجعه به برترین پخش کنندگان پارچه مانتویی همچون این مجموعه که به عنوان واحد توزیع کننده پارچه متقال نیز فعالیت دارد؛ می توانید آن را خریداری نمایید.

توزیع کننده پارچه متقال پنبه ای

عواملی که بر قیمت متقال پنبه ای تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت متقال پنبه ای تاثیر دارد پارچه یکی از محصولات نام آشنا و بسیار مهم در عصر حاضر به شمار آمده که با بهره گیری از آن محصولات مختلفی را شکل داده اند، همانطور که گفته شد، یکی از انواع پارچه که با تقاضای بالایی همراه می باشد، پارچه متقال است که از زیر مجموعه پارچه کرباس بوده و البته در مقایسه با آن دارای نرمی بیشتری است.

معمولا از این پارچه برای دوخت منسوجات خاص بهره برده و چندان برای تولید پوشاک، مورد توجه نیست، هرچند از آن برخی از انواع مانتوی کار مثل مانتوی منشی و پزشک را تولید می نمایند، اما آنچه که در ادامه می خواهیم به آن بپردازیم، بررسی عواملی است که بر قیمت پارچه متقال پنبه ای تاثیر می گذارند، در قسمت زیر به این عوامل اشاره شده است:

  1. درصد تراکم پارچه: پارچه متقال پنبه همراه با تراکم های مختلفی بوده و پارچه ای که تراکم آن بیشتر است، قیمت بیشتری خواهد داشت.
  2. درصد نخ پنبه بکار رفته در ساختار پارچه: گاهی درصد نخ پنبه بکار رفته در یکی از انواع پارچه متقال با درصد نخ بکار رفته در نوع دیگر آن، متفاوت بوده و پارچه هایی که نخ پنبه بیشتری در تولید آنها استفاده شده، قیمت بالاتری دارند.
  3. عرض و متراژ پارچه: پارچه های عریض تر همراه با متراژ بیشتر، دارای قیمتی به مراتب بالاتر خواهند بود.
  4. رنگ و طرح پارچه: پارچه متقال رنگی و طرح دار نسبت به پارچه سفید و ساده، گران تر است.
  5. برند تولیدکننده محصول: پارچه هایی که همراه با برند معتبرتر مانند برند نیک بافت یزد می باشند، قیمت بیشتری خواهند داشت.

فروش عمده پارچه متقال خام

فروش عمده پارچه متقال خام پارچه متقال در انواع گوناگونی موجود بوده که از آن جمله می توان به پارچه متقال خام اشاره کرد، به پارچه متقالی که هنوز فرآوری های لازم روی آن صورت نگرفته باشد، پارچه متقال خام گفته شده و لذا فاقد طرح یا رنگ خاصی است، با این وجود قیمت پارچه متقال خام در مقایسه با انواع دیگر آن، کمتر بوده و با انتخاب این محصول می توانید از پارچه متقال ارزان برخوردار شوید.

خبر خوب اینکه اکنون فروش عمده پارچه متقال خام صورت گرفته و بنابراین ضمن دریافت پارچه ای همراه با مناسب ترین قیمت، می توانید از انواع پارچه متقال پنبه ای اعلا و درجه یک که متعلق به بهترین برندهای تولیدکننده همچون برند نیک بافت یزد هستند، بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما