تولید کنندگان پارچه متقال نازک

یکی از پارچه های بسیار کاربردی از جنس نخی متقال می‌باشد این پارچه ها که در انواع رنگ ها و عرض ها تولید می شوند دارای کاربردهای فراوانی میباشند از این پارچه ها برای پرده دوخت بالشت رو تختی و غیره استفاده می شود و تولید کنندگان پارچه متقال نازک سعی در بالا بردن کیفیت پارچه ها و تلاش برای جلب رضایت خریداران می باشد عرضه و توزیع پارچه متقال در سراسر ایران با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می پذیرد.

تولید کنندگان پارچه متقال نازک

دسته بندی پارچه متقال از نظر عرض

دسته بندی پارچه متقال از نظر عرض پارچه های متقال در گذشته بدون رنگ و با ارزهای کم فقط برای دوخت بالش و تشک استفاده می شد اما امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت متقال ها انواع رنگ های متقال در عرض های مختلف دو متر و ده سانت و یک متر و شصت سانت و همچنین عرض یک متری برای به کار بردن در انواع صنایع دوخت تولید شده است.

انواع متقال با توجه به نوع کارایی به صورت ۱۰۰% نخ و یا با به همراه داشتن الیاف مصنوعی و مواد نفتی عرضه می شود. از پارچه های صددرصد نخ و عرض کم برای تهیه انواع دستمال و حتی لباس کودک استفاده می شود از ارزهای یک متر و یک متر و ۶۰ سانت برای تهیه انواع بالش و تشک و غیره استفاده می شود عرض بالای دو متر مناسب برای تهیه انواع پرده می باشد.

پارچه نخی متقال رنگی کاربرد فراوانی که در دوخت انواع پرده ها را دارا می باشد نسبت به پارچه های متقال ساده دارای عرض های بیشتری هستند. پارچه های متقال در تمامی عرض های موجود در بازار دارای ویژگی هایی منحصر به فرد و یکسانی چون ندادن پرز جذب آب بالا استحکام و کیفیت بسیار عالی و در عین حال همچنین نازک و خنک می باشند از این رو و مناسب تهیه لباس تابستانه و مناسب تهیه و دوخت لباس کودکان نیز می باشد.

خرید عمده پارچه متقال نخی

خرید عمده پارچه متقال نخی قیمت پارچه نازک و متقال نخی با توجه به عرض و نوع تهیه و متریال های به کار رفته در آن متفاوت می باشد برای کاهش هزینه ها بهتر است برای خرید عمده پارچه متقال نخی به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به تولیدی های بزرگ پارچه مراجعه کنید تولید کننده ها با بالا بردن کیفیت و رقابتی کردن بازار سعی در عرضه انواع پارچه متقال با بالاترین کیفیت و قیمت پایین هستند. همچنین عرضه کنندگان برای راحتی خریداران امکان خرید به صورت اینترنتی را فراهم نموده اند بدین منظور کافی است برای خرید با مراجعه به آنلاین شاپ ها پارچه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما