خرید عمده پارچه متقال نخی کاپیتال تکس

خرید عمده پارچه متقال نخی کاپیتال تکس یک مزیت برای فروشندگان محصول محسوب می شود، زیرا قیمت فروش پارچه متقال نخی در حجم بالا نسبت به خرید جزیی آن مناسب تر و معقول می باشد. پارچه متقال نخی از نخ های طبیعی تولید شده است که جنسی لطیف و مقاوم دارد. از این پارچه ها در تولید کفش مقاوم استفاده می کنند تا کفش ها در تابستان پاها را خنک کنند.

خرید عمده پارچه متقال نخی کاپیتال تکس

دسته بندی پارچه متقال از نظر نمره نخ

دسته بندی پارچه متقال از نظر نمره نخ پارچه متقال نوعی پارچه است که تنوع مختلفی دارد و بر اساس عوامل مختلفی تقسیم بندی می شوند. دسته بندی پارچه متقال از نظر نمره نخ در ایران انجام می شود. پارچه متقال در درجه نخ های متفاوتی تولید می شود. با کیفیت ترین پارچه متقال، پارچه ای است که نمره نخ آن بیست و سی باشد. نمره نخ سی دارای ظرافت بیشتر است. از پارچه متقال در نمره نخ مختلف در سالن های آرایشی به عنوان پد یا پارچه اپیلاسیون استفاده می شود. پارچه متقال در تولید کفش و کیف کاربرد ویژه ای دارد.

از پارچه متقال در تولید البسه های نخی و سنتی استفاده می شود و علاوه بر آن در تولید کالای خواب استفاده زیادی می شود. پارچه متقال که یک پارچه ایرانی است از نخ پنبه در تولید آن استفاده شده است. قیمت مناسب این پارچه سبب شده تا در محصولات متنوعی از آن استفاده شود. پارچه متقال کاربرد های وسیعی دارد و از نظر نمره نخ متفاوت می باشند. بافت های این پارچه بر اساس نمره نخ متفاوت است. از این پارچه در مزون ها برای تولید انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه استفاده می شود و از آن محصولات دیگر هم تهیه می کنند.

پخش کننده پارچه متقال نرم

پخش کننده پارچه متقال نرم پخش کننده پارچه متقال نرم این پارچه های لطیف را در مراکز فروش پارچه و فروشگاه های کشور عرضه می کند. پارچه درجه یک عمده در طرح های ساده و طرح دار به صورت عمده توسط فروشنده پارچه متقال به فروش می رسد. تولید پارچه نازک در سالهای اخیر با استفاده از تکنولوژی برتر و نوین در کارخانه های نساجی ایران تولید شده اند و این پارچه ها در جنس های مختلفی تولید می شوند.

پارچه متقال نوعی پارچه تولید شده از نخ است. پارچه متقال مناسب فصل تابستان است و تار و پود های آن نخی می باشد. این پارچه بسیار لطیف است و در طرح های گلدتر، ساده، رنگی و فانتزی تولید شده است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این نوع پارچه شبیه به پارچه نخی و مقامت بالایی دارد. این پارچه ها دارای رنگ های روشن، پاستلی و مات هستند که در رنگرزی آنها از رنگ های باکیفیت استفاده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما