خرید کلی پارچه متقال خنک

پارچه متقال انواع مختلفی دارد و به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد از پارچه متقال خنک به عنوان ملحفه برای انواع تشک ها ولحاف ها مورد استفاده قرار میگیرد.خریداران امروزه انواع مختلف این پارچه را در عرض های مختلفی و با طرح های متنوعی به صورت کلی خریداری میکنند و همچنین خریدارانی که قصد خرید کلی پارچه متقال را دارند می توانند به صورت آنلاین ولز طریق فروشگاه های زنجیره ای و معتبر نسبت به خرید عمده‌ی این محصول اقدام کنند.

خرید کلی پارچه متقال خنک

تفاوت پارچه متقال با پارچه چلوار

تفاوت پارچه متقال با پارچه چلوار در این قسمت میخواهیم دو نوع پارچه یعنی پارچه متقال وپارچه چلوار را باهم مقایسه کنیم و تفاوت های آن را در این قسمت برای شما شرح دهیم:

۱_اولین تفاوت این دو محصول با یکدیگر در نوع جنس آن ها می‌باشد که پارچه متقال سفت تر از پارچه ی چاپار می‌باشد و از ویژگی های بارز پارچه ی چلوار نرم بودن این پارچه می‌باشد.

۲_تفاوت دیگری که می توانیم برای این دو مورد در این قسمت برای شما شرح دهیم مربوط به رنگ بندی این دوپارچه می‌باشد که امروزه پارچه متقال در رنگ بندی های متنوعی در بازار وجود دارد اما پارچه چلوار تنوع رنگی بالایی ندارد وبیشتر به رنگ سفید می‌باشد.

۳_یک تفاوت مهم که میتوانیم برای این دو نوع محصول ذکر کنیم مربوط به تمیز شدن این پارچه ها می‌باشند که لکه های ایجاد شده در پارچه ی چلوار به راحتی پاک میشوند اما در پارچه ی متقال برای تمیز شدن و درخشندگی بیشتر پارچه ها باید حتما از مواد تمیز کننده مانند وایتکس استفاده نماییم و امروزه بیشتر برای شستشوی این پارچه از ماشین های لباسشویی استفاده میکنند.

۳_از مهم ترین تفاوت های این دو نوع محصول میتوانیم به قیمت های آن اشاره کنیم که قیمت پارچه ی چلوار پایین تر از پارچه ی متقال میباشد و به همین دلیل است که از پارچه ی چلوار برای دوخت انواع لباس ها به خصوص لباس های احرام استفاده می‌کنند زیرا این جنس پارچه ها هم قیمت مناسب‌تری دارند و هم خنک تر می‌باشند و به همین دلیل است که از این جنس پارچه بیشتر استفاده میشود.

فروش کلی پارچه متقال سبک

فروش کلی پارچه متقال سبک فروشندگانی که به فروش کلیه انواع پارچه متقال سبک و پارچه متقال با کیفیت و اصل می پردازند باید سعی کنند که بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را به صورت عمده و هم به صورت جزئی به بازارهای فروش و پارچه فروشی های سراسر کشور که یکی از مراکز خرید این محصول محسوب می‌شوند و عرضه نمایند تا خریداران به راحتی بتوانند با یک قیمت مناسب و مقداری از آن را با بهترین کیفیت خریداری نمایید و برای دوخت انواع لباس ها از این پارچه ها استفاده کنند.

به علت کیفیت بالای این محصول و همچنین فروش زیادی که در این محصول دارد پخش کننده پارچه متری با جنس های مختلفی توانسته است که موفق باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما