سفارش عمده پارچه متقال تمام پنبه

نوع خاصی از پارچه وجود دارد که صد درصد از الیاف پنبه ساخته شده است و می تواند برای تهیه لباس مردانه، مانتو و حتی ساک های تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد و تحت عنوان پارچه متقال تمام پنبه در بازار شناخته می شود؛ سفارش عمده این پارچه با نرخ مناسب از فروشنده این پارچه برای همه خریداران فراهم است و خریداران می توانند از طریق سفارش این پارچه به این شکل آن را برای تولیدی خود یا صادرات مورد استفاده قرار دهند.

سفارش عمده پارچه متقال تمام پنبه

اطلاعاتی درباره ویژگی پارچه متقال تمام پنبه

اطلاعاتی درباره ویژگی پارچه متقال تمام پنبه پارچه متقال تمام پنبه از پارچه هایی است که در در انواع گرماژ مانند متقال 240 گرم و 200 گرم تولید می شود و دارای ویژگی هایی است که مختص این پارچه است و در پارچه های دیگر شبیه آن کمتر دیده می شود مثلا از این ویژگی ها می توان درصد بالای جذب نم و رطوبت توسط این پارچه اشاره کرد که می تواند حتی بیشتر از وزن خود آب را در خود نگه دارد.

این پارچه دارای این خاصیت است که می تواند اتو پذیر باشد و با حرارت کم اتو نیز می تواند اتو شود همچنین انعطاف پذیری آن باعث شده است که دیر چروک شود و این در لباس ها و ساک های تبلیغاتی ساخته شده از آن می تواند مهم باشد.

این پارچه به صورت خام و رنگ نشده می تواند هر نوع رنگی را با بیشترین درصد ممکن به خود جذب کند و به این ترتیب است که تنوع رنگی آن بسیار زیاد است همچنین به علت نفوذ رنگ در عمق الیاف پنبه می توان انتظار داشت که ثبات رن بسیار بالایی را دارا باشد.

این پارچه به خصوص به خنکی معروف است زیرا الیاف تار و پود آن متراکم نیستند و این باعث می شود که هوا بسیار راحت از آن عبور کند همچنین بسیار سبک است و همین باعث می شود تا لباس های تولید شده از آن مانند مانتوها بسیار سبک و راحت باشند.

عرضه کننده پارچه متقال تشکی

عرضه کننده پارچه متقال تشکی پارچه متقال تشکی از جمله پارچه های است که می‌تواند در تهیه تشک های بسیار راحت و نرم مورد استفاده قرار بگیرد و این نوع پارچه های خاص می تواند با مواد پرکننده مناسب شکل تشک به خود بگیرد و به این ترتیب یکی از تشک های بسیار راحت و نرم که در تابستان خنک و در زمستان گرم است از این پارچه تولید می‌شود.

انواع مختلف این پارچه به وسیله عرضه کننده این محصول ارائه می گردد و خریداران می توانند از طریق آن نیاز خود را به یکی از بهترین پارچه ها برای تهیه تشک تامین کنند؛ صادرکننده پارچه مانتویی و تشکی بهترین‌های این پارچه را می تواند از این عرضه کننده خریداری کنند و به این ترتیب آن را به بازارهای مختلفی که برای این محصول وجود دارد ارائه نمایند.

1

  1. سلام وقتتون به خیر
    خسته نباشید
    محصولتون خیلی مناسب بود و قیمتشم مقرون به صرفه . من خیلی راضی بودم از خرید پارچه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما