شرکت صادرات پارچه متقال ایرانی

شرکت صادرات پارچه متقال ایرانی، محصولات خود را به کشورهای گوناگونی ارسال می کند. پارچه هایی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند باید از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و  با توجه به شرایط آب و هوایی کشوری که به آن ارسال می شوند، باشند. متقال ایرانی یکی از پارچه هایی است که در کشورهای اروپایی محبوبیت زیادی دارد.

شرکت صادرات پارچه متقال ایرانی

پارچه متقال ایرانی بهترین نوع پارچه برای صادرات

پارچه متقال ایرانی بهترین نوع پارچه برای صادرات پارچه متقال ایرانی برای اینکه در بازارهای کشورهای دیگر از محبوبیت برخوردار شود باید با بهترین نوع پارچه صادراتی رقابت کند. به دلیل مزارع زیاد پنبه در کشور و تولید نخ ارزان قیمت، در صورتی که صادرات این پارچه و پارچه های نخی مشابه مدیریت شود ارزآوری از آن می تواند به عنوان یک کالای غیر نفتی بسیار زیاد باشد.

متقال از مواد مختلفی مانند پنبه، کتان و الیاف مصنوعی بافته می شود. متقال پنبه با کیفیت ترین نوع آن است. این پارچه در رنگ های سفید، سیاه، سبز و آبی و سایر رنگ ها به بازار عرضه می شود که این متقال های رنگی برای لباس های فرم اداری و  انواع شال و روسری های نخی استفاده می شوند.

متقال انواع گوناگون دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • متقال پنبه پنبه
  • متقال پلی استر پنبه
  • متقال فلامنت پنبه
  • متقال فلامنت فلامنت

ارزانسرای پارچه متقال در تهران

ارزانسرای پارچه متقال در تهرانارزانسرای پارچه متقال در تهران و سایر شهرستان ها اجناس را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتری قرار می دهند. مشاغلی که از این نوع پارچه خیلی زیاد استفاده می کنند باید این مکان ها را در سطح شهر شناسایی نمایند تا قیمت تمام شده کالا برای آن ها مناسب باشد و سود بیشتری نصیبشان شود.

پارچه متقال نوعی پارچه سنگین است که قرن های متمادی مورد استفاده بشر بوده است.

متقال مصارف بسیار متنوعی دارد، از جمله به عنوان بادبان کشتی ها و قایق ها، چادرهای مسافرتی، چادرهای کامیون و ماشین های باربری، کیسه هوای اتومبیل ها، کیف و ساک های دستی، در رستوران ها و آرایش گاه ها، پارچه نتظیف، محصولات خواب و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود.

شرکت پخش پارچه متقال درجه یک در بازار

شرکت پخش پارچه متقال درجه یک در بازارشرکت های پخش و توزیع کننده پارچه متقال در بعضی از شهرهای ایران نظیر اصفهان، تبریز، تهران، یزد و مشهد محصولات درجه یک خود را وارد بازار کشور می نمایند. خرید پارچه متقال از این نمایندگی ها که تولید کننده انواع پارچه متقال ضخیم و پارچه متقال نازک هستند هزینه خرید را بسیار پایین می آورد.

مشاغلی که نیاز به مقدار زیادی از این پارچه دارند باید پارچه کیلویی و عمده را از دفاتر فروش مرکزی آن خریداری نمایند. زیرا قیمت تمام شده کالا بسیار مناسب تر می شود و درآمد بیشتری نصیب آن ها می گردد. 

نوع درجه یک این کالا، بسیار مرغوب است و از بهترین متریال و مواد اولیه ساخته شده است. آن را می شود از راه های متنوعی به دست آورد و مورد استفاده قرار داد. 

تولید و توزیع بهترین پارچه تولید ایران

تولید و توزیع بهترین پارچه تولید ایرانایران یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه در جهان است که برخی از انواع آن که از مرغوبیت زیادی برخوردار است و به بعضی از کشورهای اروپایی و برخی کشورهای همسایه نیز صادر می شود. این گونه از پارچه در تنوع رنگ بالایی عرضه می شود. 

پارچه شبکه ای از الیاف طبیعی و مصنوعی است که نوع الیاف و نحوه قرارگیری آن ها در کنار هم، ساختمان و خصوصیات قیزیکی پارچه را تعیین می کند. پارچه از روش های گوناگون مانند بافت تاری و پودی، بافت حلقوی، بی بافت و گره زدن تولید می شود. شرکت ها این محصولات را به صورت عمده و جزئی عرضه می دارند که به طرق گوناگونی آن را انجام می دهند. 

پارچه ها تنوع زیادی دارند. برخی از انواع آن ها شامل پارچه های نخی، چیت، چلوار، کرباس، متقال، کتان، مخمل، آغبانو، دبیت و بسیاری موارد دیگر هستند.  در هر صورت، می شود از راه های متفاوتی این محصول کاربردی را تهیه کرد. 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما