شرکت صادرات پارچه متقال عرض 3 متر

پارچه متقال عرض 3 متر به صورت عمده و فله ای به فروش می رسد و تولیدکنندگان ایرانی در زمینه تولید پارچه تشکی متقال تجربه چندین ساله دارند و از همین جهت پارچه های متقال ایرانی در بازار جهانی شهرت بسیار زیادی دارند. در نتیجه شرکت صادرات پارچه متقال عرض ۳ متر با صادرات این پارچه رونق چشمگیری را در صنعت نساجی ایجاد می‌ کند و موجب ارزآوری در اقتصاد ایران می شود.

شرکت صادرات پارچه متقال عرض 3 متر

بررسی کیفیت پارچه متقال

بررسی کیفیت پارچه متقال پارچه متقال یکی از اصلی ترین تولیدات صنایع نساجی محسوب می‌شود که می‌توان از آن انواع پارچه ها و منسوجات را تولید کرد. لذا بررسی کیفیت پارچه متقال جزو مهم ترین مراحلی است که هنگام خریداری این منسوجات باید به آن توجه شود. در بررسی کیفیت پارچه متقال ابتدا به جنس الیاف که در ساختار آن استفاده شده است توجه کنید. تجربه ثابت کرده است که پارچه های متقالی که از الیاف پنبه و الیاف طبیعی تولید می‌شوند کیفیت بی نظیری دارند.

در نتیجه سعی کنید متقال هایی را انتخاب کنید که به طور خالص از الیاف پنبه تهیه شده باشند که برای شناسایی این موضوع می توانید مقداری از نخ این پارچه را به آتش بکشید تا به‌ راحتی مصنوعی و طبیعی بودن الیاف آن را تشخیص دهید.

همچنین در بررسی کیفیت پارچه متقال باید به تراکمی که در تار و پود این پارچه وجود دارد توجه ویژه نشان دهید. چرا که این تراکم نشان‌ دهنده میزان مقاومت پارچه مثقال در برابر تغییر شکل و نیرو های کششی و فشاری است. هر چقدر تراکم موجود در تار و پود این پارچه بیشتر باشد این محصول در برابر مواد شوینده و سایر عوامل مخرب عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

در بررسی کیفیت پارچه های متقال این نکته را آویزه گوش کنید که پارچه‌های متقال به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی پرز نمی‌دهند که این یکی از عامل هایی است که برای شناسایی این پارچه استفاده می‌شود. همچنین پارچه های متقال پس از مرطوب شدن مقاومت شان ۲ الی ۳ برابر می‌شود.

شرکت پخش پارچه متقال بوم نقاشی

شرکت پخش پارچه متقال بوم نقاشی همان طور که در مطالب قبلی گفته شد پارچه های متقال کاربردهای گسترده ای دارند. این پارچه ها با گرماژ مختلفی به بازار ارائه می‌شوند که هر چقدر ضخامت و گرماژ این پارچه ها بیشتر باشد مقاومت آن ها در برابر پاره شدن و پوسیدگی افزایش می‌یابد.

معمولا از مقاوم‌ ترین و ضخیم ترین گونه از پارچه های متقال برای ساخت بوم نقاشی استفاده می‌کنند و شرکت پخش پارچه ملحفه ای عمده پارچه های متقال بوم نقاشی را نیز در لیست فروش خود قرار می‌دهد و طبق سفارشات مشتریان این منسوجات را ارسال می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما