صادرات بهترین پارچه متقال کتان عمده

پارچه متقال کتان عمده ترین پارچه در زمینه صادرات است که دارای جذب رطوبت بالا برای نظافت و گردگیری بهترین نوع شناخته شده است چون در صنعت های خودروسازی ،بادبان کشتی ها ،ساختمان سازی ،لباس های بیمارستانی و.. مورد استفاده قرار می گیرد برای همین کارخانه جات پارچه های مختلف در ایران به تولید این نوع پارچه توجه زیادی دارند و جزء پارچه های صادراتی در بازار های جهانی به شمار می آید در سراسر کشور مراکزی وجود دارد که این محصول را به صورت عمده و با نازلترین قیمت در اختیار خریداران قرار می دهد.

صادرات بهترین پارچه متقال کتان عمده

انوع پارچه متقال بر اساس بافت

انوع پارچه متقال بر اساس بافت پارچه متقال نوعی پارچه خام تولید شده است که از الیاف نخی می باشد به راحتی دوخت و دوز می شود پرز نمی دهد و رطوبت را به خوبی جذب می کند دارای استحکام و مقاومت بالایی است این گونه پارچه متقال کتان که بیشتر در گردگیری و کیسه های برنج ،آستر تشک ،مبل و پرده ،ساک دستی خرید ،دستکش و گیوه ،چادر مسافرتی ،روکش کامیون ،بادبان قایق ها و کشتی ها استفاده می شود.

2- متقال الیاف مصنوعی که هر چند دارای قیمت مناسب تری نسبت به نوع پنبه ای می باشد دارای کاربرد های خاص و ویژه ای می باشد برای چاپ های جدید بر روی این نوع پارچه متقال اشاره کرد چون بعضی از دستگاه ها وقتی روی الیاف مصنوعی متقال قرار می گیرند دارای چاپی با درخشندگی و وضوح بیشتری خواهند بود و خرید این نوع پارچه متری عمده به کسانی پیشنهاد می شود که قرار است صاحب دستگاه های چاپ پارچه باشند و پارچه ها را با چاپ بهتری در بازار عرضه کنند.

3- متقال پنبه ای که در دو نوع رنگی و سفید می باشند و از نوع متقال دیگر دارای قیمت بالاتر است این نوع پارچه را برای لباس های فرم ،روسری های نخی و لباس های بیمارستانی برای تولید تونیک های مختلف با رنگ های متفاوت استفاده می کنند.

عرضه کنندگان پارچه متقال خام متری

عرضه کنندگان پارچه متقال خام متری توزیع کننده پارچه نازک متقال ، شرکت های تولید کننده این محصول به صورت عمده می باشند پارچه متقال متری در نوع کرباس و متری در بازار فروش عرضه می شود عرضه کنندگان سعی می کنند این پارچه را با کیفیت هرچه بهتر در بازار عرضه کنند و با قیمت مناسب تر در اختیار خریداران قرار دهند.

خرید به صورت عمده دارای قیمت مناسب تر می باشد و همچنین خرید از طریق سایت های اینترنتی در حال حاضر که بدون واسطه می باشند دارای قیمت مناسب کیفیت بالا می باشد عرضه این محصول در عرض های 1 الی 3 متری می باشد که در بازار فروش عرضه می شود.

2

  1. سلام و درود
    من قصدخرید از سایت شما را دارم لطفا در مورد نحوه خرید و قیمت منو راهنمایی گنید

    • سلام رضا عزیز
      برای اطلاع بیشتر لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما