صادرکننده پارچه متقال صنعتی کاپیتال تکس

پارچه های تولید شده در کارخانه های نساجی انواع بسیار مختلفی دارد که برخی از آنها با استفاده از مواد طبیعی مانند پنبه و همچنین پشم حیوانات تولید می شود امروزه با پیشرفت کارخانه های نساجی توانست نوع جدیدی از پارچه ها را با استفاده از الیاف مصنوعی تولید نمایند که نسبت به پارچه های طبیعی طول عمر بسیار بالاتری دارد و همچنین مشتریان زیادی در هنگام تولید محصولات مختلف از این پارچه ها استفاده می نماید صادر کننده پارچه متقال صنعتی کاپیتان تکس این محصولات را در متراژهای مختلف به کشورهای صادر می کند.

صادرکننده پارچه متقال صنعتی کاپیتال تکس

نحوه تولید پارچه متقال صنعتی

نحوه تولید پارچه متقال صنعتی پارچه متقال صنعتی کارایی بسیار بالایی دارد و در زمینه های مختلف از جمله تولیدات پوشاک و همچنین دوشک و بالش از پارچه متقال استفاده می کنند عموماً شرکت‌های تولید کننده از انواع پارچه مانتویی عمده با استفاده از الیاف متقال استفاده می‌کنند همچنین قیمت پارچه تشکی متقال نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

نحوه تولید پارچه متقال صنعتی در این مجموعه با استفاده از دستگاههای صنعتی به روز بوده و همچنین تمامی فرآیند تولید آن تحت نظر مهندسان نساجی می باشد تا بتوانیم مرغوب ترین و بهترین نوع محصول را تولید کنیم ؛

  1. عموماً پارچه‌های مثقال با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می‌شود که پس از تولید پودرهای مصنوعی با استفاده از دستگاه های مخصوص نفس ها بصورت عمودی و افقی در یک دیگر بافته می شود و همچنین پارچه متقال تولید می شود.
  2. بیشترین میزان تولیدات پارچه مثقال صنعتی در رنگ سفید می باشد و کارایی این محصول بسیار بالا بوده اما شرکت ها و کارخانه های نساجی برای تامین نیاز مشتریان خود از بهترین رنگ های مختلف و همچنین دستگاه های رنگرزی در فرایند تولید پارچه متقال استفاده می‌کنند.

نرخ پارچه متقال عرض 3 متر

نرخ پارچه متقال عرض 3 متر نرخ پارچه متقال عرض ۳ متر توسط صنف تعیین می شود ، تمامی محصولات تولید شده از جمله پارچه ها و کارخانه های نساجی دارای قیمت مخصوص می باشد که نرخ پارچه را پس از تولید قیمت‌گذاری می کنند ، ما نرخ پارچه را بسیار مناسب و ارزان تر از بازار ارائه دهیم و علت اصلی ارزان بودن محصولات در این مجموعه ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده می باشد.

زمانی که مشتریان برای خرید پارچه متقال عرض ۳ متر به تولیدکننده به صورت مستقیم مراجعه نمایند بنابراین نرخ پارچه بسیار ارزان تر خواهد بود و از سوی دیگر تولید کننده نیز می توانند با فروش بالاتر سود بسیار بالایی را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.

پارچه متقال در متراژ و همچنین عرض های مختلف تولید می شود که یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین نوع آن عرض ۳ متر می‌باشد که طیف رنگی بسیار بالایی نیز دارد.

2

  1. جهت صادرات به کشور عراق چه تمهیداتی باید اندیشیده بشه؟ میشه یه شماره برای تماس بهم بدید؟

    • سلام اصغر عزیز
      برای دریافت اطلاعات این چنینی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما