قیمت پارچه متقال نرم اعلا

پارچه ها کارایی مختلفی در زندگی روزمره دارند و از مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید انواع لباس، رو مبلی، ملحفه و .. می باشد. یکی از مرغوب ترین نوع این کالا پارچه متقال نرم اعلا می باشد که با قیمت های متنوعی در بازار دیده می شود. هر متر از پارچه متقال دارای طول و عرض مختلفی است که تعیین کننده قیمت این کالا می باشد؛ به همین جهت قیمت هر متر با نوع دیگر پارچه متفاوت می باشد.

قیمت پارچه متقال نرم اعلا

بررسی سایز پارچه متقال

بررسی سایز پارچه متقال عوامل موثر در انتخاب پارچه متقال بسیار فراوان می باشند، نوع پارچه و کیفیت آن بسیار با اهمیت است. این پارچه ها به دلیل ساخته شدن از متریال اصل و الیاف مرغوب بسیار با دوام و با کیفیت بوده و مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط محیطی مختلف و انواع فشار ها دارد، طول عمر بالای این پارچه باعث شده که از آن به عنوان بهترین پارچه متقال بهره ببرند.

میزان راحتی و نرمی پارچه برای تهیه و ساخت بهترین پوشاک با کیفیت، با دوام و زیبا بسیار اهمیت دارد، پارچه درجه یک از جنس مواد نخی و پنبه ای بوده و در برابر نور مستقیم مقاومت بالایی داشته و چروک نمی شود. این پارچه دارای رنگ و بافت ثابتی بوده و بسیار نرم و لطیف می باشد، تمیز شدن آسان لکه و آلودگی روی پارچه نیز اهمیت دارد.

تنوع پارچه و طرح و رنگ و مدل آن بسیار حائز اهمیت است. این پارچه ها از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع می باشند که با طراحی های منحصر به فرد و ویژه و رنگ های جذاب و زیبا موجود بوده و به صورت های طرح دار و ساده ارائه می شوند.

تولید پارچه متقال سفید پنبه ای

تولید پارچه متقال سفید پنبه ای تولیدکنندگان انواع پارچه متقال، محصول را با طراحی های حرفه ای و مطابق با استاندارد های جهانی تولید کرده اند. همچنین بر پایه علم و دانش تخصصی به روز ترین انواع پارچه استاندارد را از مرغوب ترین الیاف تولید کرده و به بازار ارائه می کنند.

این مجموعه تجاری در ولید پارچه متقال سفید پنبه ای با نوآوری و ایجاد ابتکار و خلاقیت عمل نموده و با در اولویت قرار دادن کیفیت محصول بهترین انواع پارچه اصل، درجه یک و استاندارد را تولید کرده و عرضه می کند، می توان نسبت به خرید پارچه ملحفه ای به صورت ضمانت شده اقدام نمود.

این محصول با بهره گیری از بهترین طراحان و دوزندگان با کیفیت بالا تولید می شود. این مرکز معتبر با ارسال عمده و مستقیم محصول به نقاط مختلف و ارائه پایین ترین قیمت ها خدمات بیشماری برای رفاه حال مشتریان انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما