لیست قیمت روز انواع پارچه متقال ۹۸

قیمت روز پارچه متقال ۹۸ بر اساس شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. پارچه متقال نوعی پارچه ایی نخی می باشد و از خانواده کرباس است ولی نسبت به کرباس لطیف تر می باشد این نمونه محصول پرز نمی دهد و رطوبت را به خود جذب می کند به خاطر همین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود.

لیست قیمت روز انواع پارچه متقال ۹۸

فروش عمده پارچه متقال ۹۸

فروش عمده پارچه متقال ۹۸فروش عمده پارچه متقال ۹۸ بسیار پر رونق و داغ می باشد. از خصوصیات این محصول می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این پارچه محکم، سبک و مقاوم می باشد.
  • به راحتی می توان آن را اتو کرد.
  • دوخت آن به راحتی انجام می شود.
  • از تکه های این پارچه می توان به عنوان پارچه گرد گیری استفاده کرد.
  • مقاومت بالایی در برابر وزن و فشار دارد. به خاطر همین برای تهیه ساک های دستی از این پارچه استفاده می شود.

برای استفاده از این نمونه پارچه برای گرد گیری باید مراحل زیر را انجام داد:

  1. ابتدا یک قابلامه را پر از آب کنید و کمی وازلین روی آب بریزید.
  2. تکه ایی از پارچه که می خواهید برای گرد گیری استفاده کنید داخل قابلمه بگذارید و سپس آن را روی شعله گاز بگذارید. تا به بجوشد.
  3. این پارچه وقتی در آب جوش خورد می توان به عنوان پارچه گرد گیری از آن استفاده کرد و دیگر هیچ پرز و لکی روی پارچه باقی نمی ماند.

تولید و توزیع انواع پارچه متقال ۹۸ با قیمت روز

تولید و توزیع انواع پارچه متقال ۹۸ با قیمت روز تولید و توزیع انواع پارچه متقال ۹۸ با قیمت روز بسیار فراوان است چون این محصولات در بازار مشتریان زیادی دارند. از انواع پارچه متقال موارد زیر را می توان نام برد:

  • پارچه متقال پنبه ایی: بیشتر این پارچه ها از پنبه تهیه شده اند. زمانی که شما این نمونه را خیس می کنید وزن پارچه ۱۰ تا ۲۰ برابر بیشتر از پارچه خشک می شود. معمولا تولید کنندگان برای این که بتوانند این پارچه را ضد آب و ضد آتش کنند مواد شیمیایی خاصی به آن اضافه می کنند.
  • پارچه متقال کتان: الیاف کتان نوعی الیافت طبیعی می باشد که نسبت به پنبه مقاوم تر می باشد و تقریبا می توان گفت کتان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از پنبه مقاومت دارد. این نمونه آب زیادی را به خود جذب می کند. همیشه هنرمندان حرفه ایی از این نوع پارچه استفاده می کنند.
  • پارچه متقال الیاف مصنوعی: از مزیت های این نمونه می توان به وزن سبک، مقاومت در برابر آب و پوسیدگی اشاره کرد. از الیاف مصنوعی که برای تهیه این پارچه استفاده می شود می توان به پلی استر و نایلون اشاره کرد.

از پارچه متقال رنگی برای دوخت انواع تونیک دخترانه، لباس های فرم اداری و شرکتی، تولید انواع روسری های نخی، انواع روپوش های رنگی بیمارستانی استفاده می شود. پارچه های متقال با الیاف طبیعی پنبه بهترین گزینه برای دوستداران محیط زیست هستند چون هیچ گونه خطری برای طبیعت ندارند. این محصول را می توان روی آن ها انواع چاپ ها را انجام داد. 

خرید پارچه متقال با مناسب ترین قیمت

خرید پارچه متقال با مناسب ترین قیمت افرادی که به دنبال خرید پارچه متقال با مناسب ترین قیمت هستند بسیار زیاد می باشند چون می خواهند با کمترین هزینه محصول را تهیه کنند. متقال ها از الیاف پلی استر و فلامنت تشکیل شده اند و با توجه به در صد پلی استر به کار رفته در این محصول کیفیت های متفاوتی از این پارچه در بازار یافت شود. این پارچه ها با توجه به کاربردشان در عرض های ۹۰ الی ۳۰۰ سانتی متر  تولید می شوند.

این نوع محصولات برای تهیه تشک لحاف، انواع ساک های تبلیغاتی کاربرد دارند. با توجه در صد پنبه ایی که در این پارچه ها به کار رفته است برای تولید کیف و کفش، کالای خواب، پوشاک، ملحفه کاربرد دارند. عرض های ۹۰ تا ۱۰۰ سانتی متری این پارچه ها برای دوخت انواع بالشت ها استفاده می شوند و اندازه های دو متری این پارچه ها برای تولید تشک و لحاف مناسب می باشند.

فروش پارچه متقال در بازار بسیار پر رونق می باشد. چون این محصول استفاده های فراوانی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما