مراکز تولید پارچه متقال سبک

مراکز تولید پارچه متقال سبک با دارا بودن بهترین مواد اولیه اقدام به تولید این پارچه نموده اند و توانسته اند محصولاتی را تولید کنند که از لحاظ کیفی در رده بالایی قرار داشته و فروش زیادی هم دارند. این مراکز تولیدی پس از تولید کردن پارچه های متقال در عرض های متفاوت آن ها را به تمامی فروشگاه های عرضه پارچه متقال در سراسر کشور ارسال می‌ کنند تا خریداران بتوانند به راحتی در شهر خود با مراجعه به این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمتی استثنایی تهیه نمایند.

مراکز تولید پارچه متقال سبک

کاربرد پارچه متقال در لوازم خواب

کاربرد پارچه متقال در لوازم خواب پارچه متقال که از مهم ترین و قدیمی ترین نوع پارچه های موجود در بازار به شمار می رود با استفاده از الیاف پنبه تولید می گردد و به عنوان یک محصول مهم در تولید لوازم خواب هم مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کالا در عرض های ۹۰ سانت تا ۳ متر به صورت طاقه ای در بازار به فروش می‌رسند و از ویژگی‌ها و خصوصیات خاص به خود برخوردار می‌باشند.

از کاربرد آن ها در تولید کالای خواب باید به تولید ملحفه روتختی و یا روکش تشک و بالشت اشاره نمود. معمولاً از پارچه‌های عرض۹۰ تا یک متر برای دوخت بالشت استفاده می‌شود به این دلیل که این کالاها تراکم بالایی داشته و موجب نخوابیدن بار درون بالشت ها می گردند.

از پارچه‌های با عرض بالاتر این محصولات برای تولید لحاف و تشک هم استفاده می گردد. همچنین این نوع محصولات در متراژهای مختلف بوده که بر اساس نوع نیاز می ‌توان آنها را خریداری نمود. پارچه متقال که از الیاف پنبه تولید می گردد از پارچه های ضد حساسیت بوده که استفاده از آنها برای تولید کالاهای خواب برای پوست بدن هم ایجاد حساسیت نمی کند به همین دلیل هم با استقبال گسترده از سوی تولیدکنندگان ملزومات خواب روبرو شده است.

سفارش عمده متقال 200 گرم

سفارش عمده متقال 200 گرم فروشندگان پارچه نازک با سفارش عمده متقال ۲۰۰ گرم از سفارش دهندگان آنها را در کمترین زمان ممکن آماده ارسال می کنند. باید بدانید که پارچه کیلویی عمده هم توسط این فروشندگان در طرح ها و رنگ های مختلف به مشتریان عرضه می گردد و متقاضیان خرید پارچه بدون اینکه بخواهند هزینه اضافی را پرداخت نمایند می‌توانند با مراجعه به این مجموعه فروش کالاهای درجه یک را با قیمت درب کارخانه تهیه کنند.

همانطور که خودت می دانید سفارش عمده این کالاها موجب کاهش قیمت آنها می‌گردد به این دلیل که فروشندگان آن ها را با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه به مشتریان عرضه می کنند. البته باید بدانید تمامی این اجناس با تضمین کیفیت از لحاظ جنس و مرغوبیت به صورت عمده به مشتریان عرضه می شوند.

2

  1. سلام
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده پارچه متقال؟

    • سلام همراه عزیز
      بله به صورت عمده هم ارسال می شود. برای اطلاع بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما