مراکز خرید پارچه متقال ملحفه ای

پارچه متقال ملحفه ای نوعی پارچه نخی از خانواده کرباس با لطافت بیشتر است که در گرماژ های یک الی سه متر تولید شده و در مراکز خرید به مشتریان عرضه می شود. این گروه از منسوجات به دلیل این که نخی هستند نوعی پارچه طبیعی به شمار می روند که دوستدار محیط زیست بوده و هیچ آلودگی ایجاد نمی کنند. از این رو از محبوبیت بسیار برخوردار بوده و در دوخت بسیاری از لوازمی که نیاز به پارچه دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید پارچه متقال ملحفه ای

دسته بندی پارچه متقال از نظر جنس

دسته بندی پارچه متقال از نظر جنس پارچه ها دسته ای از پر کاربرد ترین وسایلی هستند که انسان از آنها با اهداف مختلف از جمله تهیه لباس، ملحفه، تهیه لوازم خانگی و … استفاده می کند. به طور کلی منسوجات به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که دو گروه کلی از آنها عبارتند از:

  • پارچه های تهیه شده از الیاف مصنوعی مانند ویسکوز، فیلامنت و …
  • پارچه های تهیه شده از الیاف طبیعی مانند کتان، متقال، کودری و ….

از نظر دسته بندی پارچه متقال در گروه دوم قرار گرفته و جنس آن به نوع بافت آن مرتبط می شود. در تهیه این پارچه از بافت های مختلفی از جمله پارچه نازک متقال و نوع ضخیم آن استفاده می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد.

برای برخی کاربرد ها نیاز است که جنس این پارچه ضخیم باشد مثلا در صورتی که از متقال برای تهیه انواع ملحفه و کالای خواب استفاده شود بهتر است مقاومت و ضخامت آن در حد متعادل و قابل قبول باشد و پارچه خیلی نازک نباشد.

اما برای برخی کاربری های دیگر مانند دوخت کیسه سبزی، کیسه نان و برنج می توان از ضخامت های نازک تری از متقال استفاده نمود. برخی اوقات نیز تهیه این پارچه به صورت سفارشی و مطابق نیاز مشتری صورت می گیرد که در این مدل نیز تابع نظر خریدار و سفارش دهنده می باشد.

تولید کنندگان پارچه متقال نازک

تولید کنندگان پارچه متقال نازک تولید و فروش پارچه نازک متقال توسط تولید کنندگان صنعت نساجی در مقادیر مختلف و طبق عرضه و تقاضای بازار صورت می گیرد. بر این اساس در برخی سال ها که تقاضا برای این کالا بیشتر است حجم تولید این پارچه نیز افزایش می یابد تا پاسخ گوی نیاز بازار و تقاضای موجود باشد.

امروزه ماشین آلات پیشرفته ای در این صنعت به کار گرفته می شود که در ساخت آنها از جدید ترین تکنولوژی های روز بهره گرفته شده و از این رو این دستگاه ها قادر به تولید پارچه های با کیفیتی نظیر متقال می باشند. به این جهت کیفیت این پارچه ها نسبت به گذشته افزایش یافته و در نتیجه رضایت خاطر مشتریان را در پی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما