مرجع فروش پارچه متقال کاپیتال تکس

پارچه متقال کاپیتال تکس از الیاف مختلفی ساخته می‌شود که نوع الیاف استفاده شده در ساختار این پارچه ها بر روی خواص آن ها تاثیر می گذارد. مرجع فروش پارچه متقال کاپیتان تکست موظف است که انواع پارچه های متقال شامل پارچه های پنبه ای، کتان یا الیاف مصنوعی را در ویترین خود قرار دهد تا نیازهای متفاوت مشتریانش را به نحوه مطلوبی برآورده سازد و با تامین تنوع بالایی از این پارچه‌ها رضایت مشتریان را جلب کرده و میزان فروش هر یک از انواع پارچه متقال را افزایش دهد.

مرجع فروش پارچه متقال کاپیتال تکس

پارچه متقال دارای چه نوع الیافی است؟

پارچه متقال دارای چه نوع الیافی است؟ پارچه متقال متری یکی از انواع منسوجات نخی است که جزو خانواده پارچه‌های کرباس محسوب می‌شود اما پارچه متقال نسبت به پارچه هایی که به عنوان کرباس معرفی می‌شوند بافت لطیف تری دارد که این موضوع باعث می‌شود پارچه متقال هنگام استفاده و مرطوب شدن پرز پس ندهد. در نتیجه در گردگیری و نظافت منزل بسیار کاربردی است.

در ساختار پارچه های متقال از الیاف مختلفی استفاده می شود. یکی از رایج ترین انواع الیافی که در این محصول به کار گرفته می‌شود الیاف پنبه است و به چنین پارچه‌هایی متقال پنبه گفته می‌شود. پارچه های متقال پنبه هنگامی که مرطوب می‌شوند، مقاومتشان بیشتر از پارچه های خشک می گردد.

اما پارچه‌های متقال پنبه نوعی از انواع پارچه های قابل اشتعال هستند که برای جلوگیری از اشتعال پذیری این پارچه ها افراد از مواد ضد اشتعال شیمیایی در ساختارشان استفاده می کنند.

یکی دیگر از الیافی که در ساختار پارچه‌های متقال استفاده می‌شود الیاف کتان است. پارچه های متقال کتان نسبت به پارچه های مثقال پنبه ای سه برابر مقاوم تر هستند اما کتانی که در ساختار این منسوجات استفاده شده است باعث کاهش خاصیت کشسانی پارچه گردیده است.

همچنین علاوه بر تمام انواع و اقسام الیاف طبیعی، برای ساخت پارچه های متقال از الیاف مصنوعی نیز استفاده می‌شود و گاهی برای این که متقال های الیاف مصنوعی کیفیت بیشتری پیدا کنند کمی از الیاف طبیعی نیز با آن ها ترکیب می‌ کنند. پارچه های مثقال الیاف مصنوعی وزن بسیار سبکی دارند و در برابر پوسیده شدن و رطوبت مقاوم هستند.

پخش مستقیم پارچه متقال عمده صادراتی

پخش مستقیم پارچه متقال عمده صادراتی پارچه متقال نسبت به پارچه هایی که در روند تولید انواع پوشاک استفاده می‌شود، ویژگی های منحصر به فرد تری دارد و این پارچه نوعی پارچه کاربردی است که برای گردگیری و تمیز کاری استفاده می شود.

صادرات پارچه متری متقال عمده نیز در دستور کار تولیدکنندگان قرار گرفته است و برای صادرات این پارچه از روش پخش مستقیم استفاده می شود. زیرا پارچه های صادراتی هنگامی که در بازارهای خارجی عرضه می‌شوند، قیمت بسیار زیادی پیدا می‌کنند که با پخش مستقیم آن ها می‌توان از قیمت آن ها کاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما