مرکز تولید پارچه متقال سفید

مرکز تولید پارچه متقال سفید، این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب به مشتریان، عرضه می کند. این پارچه که کاربرد های بسیار متنوعی دارد در خانه های ما اغلب، به عنوان ملحفه، مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های متنوع این پارچه و مزیت های فراوان آن، باعث شده در میان انواع پارچه، فروش بسیار بالایی داشته باشد و مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

مرکز تولید پارچه متقال سفید

بررسی وزن مناسب پارچه متقال

بررسی وزن مناسب پارچه متقال در ادامه به بررسی وزن مناسب پارچه متقال خواهیم پرداخت. پارچه هایی که بافت های متراکم و فشرده ای دارند، پارچه هایی سنگین و با وزن بالا هستند و هم چنین پارچه هایی که بافت های پراکنده ای دارند، دارای وزن بسیار سبکی هستند. این پارچه که به وسیله ماشین آلات پیشرفته و مدرن بافته می شود، به دلیل اینکه بافتی مناسب، نه فشرده و نه پراکنده دارد، از وزن بسیار مناسبی برخوردار می باشد. علاوه بر این، پنبه ای که در تولید این پارچه ها استفاده شده است، موجب شده تا پارچه متقال، وزن مناسبی داشته باشد‌.

این ویژگی موجب شده تا این محصول، علاوه بر اینکه برای آستر لحاف ها و تشک ها استفاده شود، برای تولید انواع ساک های دستی و کیسه ها، مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر ویژگی های پارچه متقال می توان به پزر ندادن آن پس از شست و شو های مکرر و استفاده طولانی مدت اشاره کرد، راحت اتو شدن این پارچه و دوخت آسان و راحت آن، از ویژگی های دیگر این پارچه می باشد. پارچه متقال رطوبت را به خوبی به خود جذب می کند و پارچه ای بسیار خنک می باشد، همه ی این ویژگی ها که در این محصول وجود دارد، آن را نسبت به سایر پارچه ها متمایز کرده است.

مرکز پخش پارچه متقال ارزان

مرکز پخش پارچه متقال ارزان مرکز پخش پارچه متقال ارزان، این محصول را به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه ها، به صورت کلی و جزئی به مشتریان عرضه می کند. مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به صورت حضوری به مراکز فروش و پخش پارچه متری و کیلویی و توزیع کنندگان پارچه ملحفه ای، مراجعه کنند و یا از طریق فضای مجازی و اینترنت، خرید خود را انجام دهند.

روش خرید اینترنتی، از بهترین روش ها برای خرید این محصول می باشد که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، موجب صرفه جویی در زمان ارزشمند مشتریان می شود. پارچه متقال ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، در بازار های داخلی و خارجی بسیار پرفروش می باشد و میزان تقاضای بالا از آن، موجب شده است تا این محصول در حجم های بالا، به کشور های مختلف صادر شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما