مرکز خرید پارچه متقال کتان نیک بافت یزد

یزد یکی استانهای تولید کنند انواع پارچه متقال کتان در کشور می باشد که به علت تولید انبوه پارچه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پارچه ها را به بازار های جهانی و داخلی عرضه می کند و شما می توانید با مراجعه به سایت های آنلاین و فروشگاه‌های مجازی در سراسر کشور سربزنید و از قیمت مناسب و ارزان آن اطلا ع پیدا کنید.

مرکز خرید پارچه متقال کتان نیک بافت یزد

خصوصیات بارز پارچه متقال کتان

خصوصیات بارز پارچه متقال کتان یکی از مهمترین خصوصیات داشتن بازار پارچه متقال کتان در ایران وجود انواع پارچه در رنگ ها و طرح های مختلف می باشد بازاری بهترین بازار می باشد که تنوع رنگ و جنس را دارا باشد یزد یکی از تولیدکنندگان مهم پارچه در کشور می‌باشد که انواع پارچه کتان را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کند و از تولید بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

پارچه کتان، از نخ پنبه ای مرغوب تهیه می‌شود که این نخ در یزد به صورت عمده تولید می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند شما عزیزان میتوانید پارچه انتخاب شده را از طریق سایت اینترنتی ما در فضای مجازی انتخاب کنید و با توجه به طرح و رنگ مورد نظر در هر اندازه و تناژی که نیاز دارید سفارش دهید تا در مدت زمان کاری ۴ الی ۵ روز به دست شما عزیزان برسد.

توجه داشته باشید که هنگام خرید پارچه ی کتان عرض شکل ظاهری و لمس کردن آن می فهمید که پارچه باید نرم و لطیف باشد پارچه کتان قابلیت شست و شوی در انواع ماشینهای لباسشویی و دست، امکانپذیر می باشد و با شست و شو تار و پود آن هیچ آسیبی نمی بیند معمولاً به خاطر این که جنس این پارچه ها از کتان می باشد باید با آب سرد و یا نیمه گرم شسته شود تا میزان آب رفتگی آن بسیار کم باشد.

بازار فروش پارچه متقال ضخیم

بازار فروش پارچه متقال ضخیم از بازار پر رونقی که در یزد باعث تولیدات فراوان در آن شهر شده است تولید پارچه متقال کتان می باشد که انواع پارچه با کیفیت را تناژتولید می کند. ایت تولید انبوه باعث شده صادرات پارچه ملحفه ای به کشور های همسایه و هم جوار بازار پر رونقی را برای صادر کنند گان این محصول با ارزش داشته باشد.

سایت فروش اونواع پارچه ما یکی از بروزترین و مطمئن ترین فروشگاه اینترنتی ایران می باشد که شما عزیزان می توانید با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید. پارچه اعلای کتان را می توانید به این طریق تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید و با این گونه خرید مطمئناً یک خرید راحت و آسان خواهید داشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما