نرخ پارچه متقال تمام پنبه نیک بافت یزد

پارچه متقال یکی از بهترین و پر کاربرد ترین پارچه های موجود در بازار فروش پارچه می باشد. این پارچه با تمام پارچه های دیگر در بازار از نظر بافت و ساختار متفاوت می باشد و دارای انواع گوناگونی می باشد. پارچه متقال تمام پنبه، یکی از لطیف ترین انواع پارچه های متقال است. نرخ پارچه متقال تمام پنبه نیک بافت یزد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

نرخ پارچه متقال تمام پنبه نیک بافت یزد

پارچه متقال در چه ابعادی تولید می شود؟

پارچه متقال در چه ابعادی تولید می شود؟ تولید پارچه متقال، بیشتر به صورت خام صورت می گیرد و دارای انواع و جنس های گوناگونی می باشد. متقال پنبه، متقال ویسکوز، فلامنت، فقط چند نمونه از این پارچه خام می باشد که می تواند شامل تمام پارچه باشد. این پارچه فقط یک بافت ساده داشته و روی آن هیچ گونه عملیاتی صورت نگرفته است. پارچه متقال، در حقیقت یک پارچه پایه می باشد.

به دلیل این که در صنایع زیادی کاربری دارد، در ابعاد انبوه و به صورت عمده تولید می شود. تمام بیمارستان ها برای دوخت رختخواب های بیمارستانی، ملحفه، گان و…..به آن احتیاج دارند. پخش پارچه ملحفه ای در بیمارستان ها باید در ابعاد زیاد انجام شود. این محصول با تولید کم نمی تواند پاسخگوی فقط این صنعت باشد. این محصول در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز پر کاربرد می باشد. کارخانه ها، این محصول را به صورت انبوه و در ابعاد زیاد تولید می کند و در اختیار آن ها قرار می دهد.

برای تهیه پارچه اپیلاسیون در آرایشگری و تولید باند و گاز برای مصارف دارویی، احتیاج به تولید بالای متقال می باشد. پارچه باکیفیت متقال، در صنایع کشاورزی از جمله برنج کاری نیز باید به صورت انبوه عرضه شود. زیرا مقدار برنج‌ تولیدی زیاد بوده و برای تهیه و تولید کیسه برنج، احتیاج به پارچه متقال می باشد.‌ کاربرد وسیع و گسترده این پارچه در صنایع مختلف، باعث می شود تولید آن به صورت انبوه باشد. در ضمن برای صادرات این محصول پر کاربرد و با کیفیت، باید تولیدات آن در ابعاد بزرگ باشد تا برای صادرات مفید باشد.

عرضه پارچه متقال تشکی

عرضه پارچه متقال تشکی یکی از کاربردهای پارچه متقال برای دوخت انواع تشک می باشد. این پارچه به سبب استحکام بالایی که دارد، برای دوخت آستر تشک بسیار مناسب می باشد. عرضه پارچه متقال تشکی،‌ توسط توزیع کنندگان این محصول در سراسر بازار فروش پارچه، به صورت عمده انجام می شود. این پارچه به سبب داشتن بافت خاص و محکم، تمام مواد داخل متقال را مانند پشم یا پنبه، در خود نگه داشته و به بیرون درز پیدا نمی کند. استفاده از آن در تمام تشک های بیمارستان‌ها نیز صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما