پخش مستقیم پارچه متقال تشکی

پارچه متقال تشکی با صادرات عمده پارچه متقال که به کشورهای همسایه فرستاده می شود. این محصول که از پارچه ای نخی است که مقاومت و دوام بالای دارد و ظاهر این پارچه بسیار زیبا و شیک می باشد مردم برای تشک های خود از آن ها بسیار استفاده می کنند و استقبال زیادی و خواستار بالای آیت محصول دارد. و با پخش مستقیم این محصول می توانند رضایت مشتری را به دست آورند تا به سود مناسبی برسند.

پخش مستقیم پارچه متقال تشکی

پارچه متقال تشکی چه ویژگی دارد؟

پارچه متقال تشکی چه ویژگی دارد؟ پارچه های متقال که در صنعت نساجی تولید می شوند و نوعی پارچه نخی است که از جنس پنبه می باشد و وزن زیادی دارد. استفاده از این پارچه حس بهتری به فرد می دهد و بسیار زیبا و سادگی قابل توجه ای دارد. می‌توان از ویزگی های مهم ابن پارچه به ورن سبک، جذب رطوبت بالا، پرز نمی دهد، جنس پارچه خنک ، اتو کردن این پارچه راحت، بسیار محکم بوده و دوخت این پارچه بسیار راحت است.

با داشتن این ویژگی ها این پارچه بسیار مورد پسند واقع شده و جلب توجه زیادی می کند. این پارچه چون از طبیعت گرفته شده و لطمه ای به محیط زیست وارد نمی کنند. چرا که این پارچه مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالای دارد و به راحتی در محیط جذب می شود.

صادرکننده پارچه متقال صنعتی

صادرکننده پارچه متقال صنعتی صادر کننده پارچه متقال صنعتی که معیارهای مختلفی دارد ازنظر جنس، عرض، نمره نخ و کاربرد متفاوت هستند. این پارچه که از خانواده کرباس می باشد خرید و فروش این محصول در بازار عمده فروشان به فروش می رسد.این پارچه که قابلیت جذب بالای دارد و بدون هیچ پز دادنی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند.

در کارخانه ها کاربردهای گوناگونی دارد این محصول و به صورت های مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد. تار و پود این محصول که از نخ و پنبه تولید شده بسیار نرم و لطافت خاصی دارد و برای گردگیری ها نیز از آن استفاده می کنند. این پت په که انواع گوناگونی و خصوصیات مختلفی دارد در کاربردهای مختلفی به کار می رود.

این پارچه که به صورت پارچه لباس عمده و خرده خرید و فروش پارچه تشکی می شود و قیمت آن بستگی به کیفیت و نوع بافت آن دارد. این پارچه که نرم و لطیف بوده بسیار خنک بوده و خواب راحتی را می توان با آن تجربه کرد‌. این پارچه که به راحتی اتو می شود و دوخت و دوز با آن راحت است این پارچه که رطوبت و خیسی را به خوبی جذب می کند و نازک و ظریف است و مقاوم و استحکام خاصی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما