پخش کلی پارچه متقال باکیفیت

پارچه متقال باکیفیت، توسط کارخانه های تولید کننده پارچه در داخل کشور تولید می گردد. توليدکنندگان این نوع پارچه، پس از تولید، محصولات خود را طریق نمایندگی های فروش اختصاصی پارچه متقال، فروشگاه های عرضه پارچه، به صورت کلی عرضه می کنند. برای تهیه پارچه متقال، به مقدار عمده و یا به مقدار کم، به این مراکز پخش مراجعه نمایید و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

پخش کلی پارچه متقال باکیفیت

انواع پارچه متقال براساس الیاف

انواع پارچه متقال براساس الیاف

پارچه متقال، یکی از پارچه های تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی به شمار می آید که، از لطافت و کیفیت بالایی برخوردار است. از پارچه متقال، متناسب با مواد اولیه ای که در بافت آن‌ به کار رفته است، برای اهداف مختلفی در دوخت و دوز به کار می برند.

پارچه متقال درجه 1، از تار و پود کاملا نخی بافته شده است، و چون ماندگاری و دوام بالایی دارد، از آن به فراوانی استفاده می گردد. اما پارچه های متقال، متناسب با درصد به کار بردن نخ و الیاف در تار و پود پارچه بافته شده، به انواع مختلفی دسته بندی می کنند.

انواع پارچه متقال:

  • پارچه متقال با بافت‌پنبه

نخ های به کار رفته برای تهیه تار و پود این‌‌ نوع متقال کاملا از پنبه بوده و هیچ‌گونه الیاف مصنوعی برای بافت آن به کار گرفته نشده است.

  • پارچه متقال تهیه شده از الیاف مصنوعی

این نوع‌ پارچه متقال، کاملا با الیاف های مصنوعی بافته شده است و سازندگان به طور دلخواه می توانند کیفیت و استحکام آن را کنترل نمایند، بنابراین در بازار از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • پارچه متقال تهیه شده از الیاف طبیعی و مصنوعی

در روش بافت این پارچه متقال هم از تار و پود مواد طبیعی استفاده شده است، هم‌مصنوعی. توليدکنندگان با تولید پارچه با بافت ترکیبی الیاف مصنوعی و طبیعی، توانسته اند هم ویژگی های متقال طبیعی و هم ماندگاری و استحکام متقال مصنوعی را در این‌جنس پارچه جای دهند.

  • پارچه متقال از جنس کتان

تاروپود این نوع پارچه متقال، از مواد کاملا طبیعی و از گیاه کتان گرفته شده است.

قیمت خرید پارچه متقال اعلا

قیمت خرید پارچه متقال اعلا

پارچه متقال درجه یک، یکی از مرغوب ترین پارچه های متقال محسوب می شوند که معمولا از قیمت بالایی هم برخوردار هستند.

توليدکنندگان برای رعایت حال مصرف کننده، برای داشتن‌قدرت خرید این پارچه، علاوه بر فروش عمده به صورت تاقه، به یک‌ تولید کننده پارچه متری نیز تبدیل شده اند، تا مشتری بتواند به متراژ دلخواه از آن را سفارش دهند و خریداری نمایند.

برای خرید پارچه متقال اعلا، می توان به فروشگاه های عرضه انواع پارچه و فروشندگان انحصاری پارچه متقال مراجعه کرد و متناسب با سلیقه، به مقدار مورد نیاز از این پارچه را تهیه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما