پخش کنندگان پارچه متقال کاپیتال تکس

پارچه متقال کاپیتال تکس یکی از کاربردی ترین و مقاوم ترین پارچه های متقال است که در رنگ های مختلفی تولید می شود اما نمونه های خام و اصل این پارچه ها رنگ سفیدی دارند و معمولاً از آن ها برای آستر لحاف و تشک و یا اپیلاسیون استفاده می کنند. پخش‌کنندگان پارچه متقال نیز در کاهش و افزایش قیمت این محصول تاثیر زیادی دارند و با نوع روشی که برای پخش این محصول استفاده می کنند نرخ پارچه نازک متقال را تعیین می کنند.

پخش کنندگان پارچه متقال کاپیتال تکس

روش های شناخت پارچه متقال پنبه ای اصل

روش های شناخت پارچه متقال پنبه ای اصل پارچه‌های متقال پارچه های فوق کاربردی هستند که از الیاف مختلفی ساخته می‌شوند. اصیل ترین و سنتی ترین گونه از این منسوجات از الیاف پنبه تشکیل شده اند. پارچه های متقال پنبه‌ای اصل کیفیت بسیار زیادی دارند و به هیچ عنوان پس از مرطوب شدن پرز نمی دهند. در نتیجه دوام و ماندگاری آن ها بالاست.

اما برای شناخت پارچه متقال پنبه‌ای روش‌های خاصی وجود دارد. شما تنها با حرارت دادن قسمتی از این پارچه به راحتی می توانید از اصالت آن مطمئن شوید. بدین منظور باید یک نخ از تار و پود پارچه متقال پنبه ای را جدا کنید و با استفاده از یک کبریت یا فندک آن را به آتش بکشید. این نکته را همواره به یاد داشته باشید که پارچه هایی که از الیاف طبیعی پنبه ای تهیه شده باشند، سریعاً شعله‌ور نمی‌شوند و کمی زمان لازم دارند تا گرما را به خود جذب کنند.

اما اگر مشاهده کردید که نخ مدنظر شما به محض گرما دیدن سریع جمع شد، نشان می دهد که پارچه از الیاف مصنوعی تهیه شده است و پنبه ای در آن وجود ندارد. همچنین پس از آتش زدن نخ پارچه به باقیمانده نخ توجه کنید. معمولاً پارچه‌هایی که از پنبه تهیه شده‌اند پس از سوختن به رنگ خاکستری در می‌آیند. اما نخ های الیاف مصنوعی پس از سوزانیده شدن حالت پلاستیک مانندی به خود می‌ گیرند.

همچنین هنگام آتش زدن نخ پارچه متقال به رنگ دود آن توجه کنید. پارچه‌ های مثقال پنبه ای اصل دود کاملا سفید رنگی را ایجاد می‌ کنند. در صورتی که نمونه متقال هایی که از جنس پلی استر ساخته شده اند، هنگام سوختن، دود سیاه رنگی تولید می کنند.

مراکز فروش پارچه متقال عمده صادراتی

مراکز فروش پارچه متقال عمده صادراتی پارچه های نازک متقال در درجه های کیفی مختلفی تولید می شوند که نمونه های درجه یک و مرغوب این دسته از منسوجات توجه مشتریان خارجی را جلب می‌ کند و برای صادرات در نظر گرفته می شود. امروزه صادرات پارچه مرغوب عمده متقال در دستور کار اکثر تولیدکنندگان قرار گرفته است.

مراکز فروش پارچه متقال عمده باید تلاش کنند که بتوانند به نمونه های صادراتی این محصول که جزو پارچه های کمیاب در بازار هستند دسترسی پیدا کنند و این محصولات کمیاب را در اختیار مشتریان ایرانی قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما